2014. május 27., kedd

SZÜNET

Tudom, tudom, mar régóta "szünetelek". Több oka van, volt, van. A komputerem lassú haldoklása , majd kimulasa, balesetek, családi események....s, meg sorolhatnám a mentségeimet ismét hosszasan. Jelenleg egy új masinan tanulgatom a fortelyokat. Mint látható kevés sikerrel. A helyesírási hibák nem tőlem erednek, a technika ördöge viccelődik velem. Amíg nem áll helyre a rend addig csak a facebook-on "fordulok elő". A címem: Iren Jekler      A mielőbbi visszateresemig ott várlak Benneteket, szeretettel, Irén  :-)))))))

21 megjegyzés:

  1. Ott meg jó kis fotók vannak! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm ripityára az itt es az ötleteket is.(ez volt amit a gép méltóztatott írni helyettem ). Es amit én akartam, az így hangzik : köszönöm Tipita az itt, es az ott letedet is :-)

    VálaszTörlés
  3. Jó napot, sógor!
    Csónakot fódozok.
    Hát az öreg mi'csinál?
    Kilyukadt a feneke.

    Kellemes harcokat, másnak is okoz gondot!
    stali

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen jókat mulatok időnként, csak éppen gondolat közvetítésre alkalmatlan néha ez a fajta szórakozás :-)

      Törlés
  4. Igen, látom, ott olvaslak is rendszeresen! Várlak itt is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha ráérnek a gyermekeim es megreparaljak a gépem, akkor jövök, mert írni jo, es a tudat is, hogy vannak akik olvassak. ......"tene

      Törlés
    2. Az következett volna, hogy......"te neked magyarazzam ?"(természetesen ekezetekkel)

      Törlés
  5. Tudom, milyen nehéz géphez értő segítő nélkül. Lehet, hogy Kispasit is ezért tartom még mindig...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kiváncsi vagyok,hogy a sok hozzáértő mellett meddig kell várnom. Mindenesetre ezt a kicsiket mar kezdem megszokni :-)

      Törlés
  6. Ok! "Ércsük!" Megjelöltelek mint ismerőst a fészkukkon. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jo hogy látlak ott is, de kicsit aggódom, talán nem fogod jól érezni magad,mert politikamentes az oldalam. De pont azért, hogy nyugis hely legyen. Van elég izgalom a való világban :-)

      Törlés
    2. De van ám! Nem baj, hogy politika mentes. Sőt! Manapság én is csak kerülgetem. :)

      Törlés
    3. Kerülhetjük, kerulgetjuk, de minduntalan bele botlunk .

      Törlés
  7. Kedves Barátos!
    Nagyon szép, tartalmas, egészséggel és bőséggel áldott új esztendőt kívánunk! Zsuzsa és Töprengő

    VálaszTörlés
  8. Nahát ! Nagyon kedves meglepetés volt olvasni a köszöntődet , Töprengő ! Köszönöm! Annál szebbet, s jobbat írni én sem tudok, mint a te soraid, így, nemes egyszerűséggel, viszont kívánom neked és Zsuzsának ! :-)

    VálaszTörlés
  9. örülök, hogy nagy az érdeklődés, de legalább néhány szót kérhetek? :)))))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bocsánat, de nem értem, hogy a kérdés mire vonatkozik :-)

      Törlés
    2. fordítok: nem kérdeztem, megállapítottam, hogy nagy a pangás, és kértelek, hogy adj életjelt
      :)

      Törlés
  10. Kedves Katalin ! Két esztendő után nehéz a visszatérés. Tudod, töltöttkáposzta......A régiek is eltüntek. Bár elsősorban magának ír az ember. Legalább ezt hitetjük el magunkkal. Zárt blogot nem szeretnék, eléggé zárkózott vagyok így is. Jut eszembe, eltüntem a blogodról-ból, de megértelek, mert nem kommenteltem. Akartam......de végül mégsem. Talán szemtől-szembe könnyebb lett volna. Üdvözlettel, Irén

    VálaszTörlés