2011. március 22., kedd

Nyugtató helyett



Ezt a csodálatosan megnyugtató dalt "Napsugaras Parókiánk"-ról, Csillagostól csentem el, utólagos beleegyezésével :-)))
Ha valaki, Ő biztosan megbocsájt érte.
Nagy szükségem van rá. Tavaszi zsongás helyett szomorúság ül a lelkemen.
Nem-nem, nem magam miatt bánkódom. Sőt, nem is családtagjaim miatt.
Hazám sorsa , helyzete, jövője miatt érzett aggodalom keveredik a természeti katasztrófák súlytotta nemzetek balsorsa feletti, együttérzéssel vegyes szánalommal.
Földanyánk hánykolódik, próbálja lerázni magáról a kincseivel rosszul sáfárkodó, hálátlan embereket, s mint mindíg, most is a vétlenek bűnhődnek.
És akkor még nem is említettem a háborúk borzalmaitól szenvedőket.
Hiába kapcsolok a hangerő legmagasabb fokozatára, hangokat hallok, sikolyokat, zokogást, hullámverést, szélvihart.

" Mit csináljak a könnyeimmel,
ha mindegyre csak előtörnek,
mit csináljak a fellegekkel,
ha mindig jönnek, mindig jönnek,
mit csináljak szegény szívemmel,
ha minden fájdalomra vérzik,
mit csináljak a vad szelekkel......" ( Wass Albert )

6 megjegyzés:

  1. Irén ! Én is ugyanígy szomorkodom . . .

    VálaszTörlés
  2. Gabi, nagyon aggódom az utódaink miatt :-(

    VálaszTörlés
  3. Én is hallgatom Csillagosnál, sőt, már mp3-on is megvan. Most már itt is hallgathatom nálad!:-) Szép!

    VálaszTörlés
  4. Éva,rám nagyon jó hatással van. Érdekes, hogy a férjem szomorúnak érzi, én pedig nyugtatónak.
    sokszor hallgatom Csillagosnál, mert ott végtelenítve van, és szólhat egy órán át is.

    VálaszTörlés
  5. Gabi, látszólag ellentmondtam önmagamnak.A bejegyzésben azt írtam, nem a családtagjaim miatt aggódom, neked meg azt, hogy az utódok miatt. De bizonyára érted, hogy hogy gondoltam.

    VálaszTörlés
  6. Kedves alterego, most találtam ezta bejegyzést, nagyon kedves vagy, köszönöm!!! Remélem, a mostani nehezebb időkben is van Számodra reménysugár! Szeretettel: csillagos

    VálaszTörlés